اخبار روز

نیاز سالانه مدارس خوزستان به ۳ تا ۴ هزار کولر

نیاز سالانه مدارس خوزستان به ۳ تا ۴ هزار کولر

۰۹:۵۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

محمد سعیدی‌پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در خصوص تجهیز مدارس به ویژه تامین وسایل سرمایشی گفت: یکی از موضوعات مهم در خوزستان، تامین وسایل سرمایشی است و همیشه در آستانه مهرماه، دغدغه تامین کولر را داریم.  

او افزود: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم ۶۰۰ کلاس تا مهرماه به بهره‌برداری برسند حداقل ۸۰۰ کولر برای تجهیز این کلاس‌ها نیاز داریم که بار سنگینی برای ما ایجاد کرده است. 

آقای سعیدی‌پور اضافه کرد: کولر وسیله مصرفی است، بسیاری از کولرها خراب می‌شوند و بسیاری از مدارس کولر ندارند یا کولرهای برخی مدارسی که سرایدار ندارند به سرقت می‌رود بنابراین هم باید کمبودهای آموزش و پرورش را پوشش دهیم و هم مدارس جدید را به وسایل سرمایشی تجهیز کنیم. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا مهرماه یک هزار کولر طبق نظرسنجی و ضرورت در مدارس خوزستان توزیع خواهد شد و در حال حاضر توزیع کولر در برخی مدارس آغاز شده است. 

او گفت: حدود ۳۲ هزار کلاس درس و بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ فضای آموزشی در خوزستان داریم که در حالت مطلوب به ۱۰ هزار سامانه سرمایشی داریم اما باید سالانه بین ۳ تا ۴ هزار کولر توزیع کنیم تا نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان تامین شود اما تاکنون پیش‌بینی‌ها این است که تا مهرماه یک هزار تا یک هزار و ۲۰۰ دستگاه کولر تامین و توزیع شوند تا پاسخگوی بخشی از نیاز آموزش و پرورش خوزستان باشیم. 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا